dinsdag 13 maart 2012

67. Meedoen met produktonderzoeken

Doen jullie ook mee met produktonderzoeken?
Ik sta bij twee ingeschreven, Buzzer en The Insider. Dan mag je af toe eens gratis produkten uitproberen en d.m.v. verslagjes moet je terug info geven over de te testen produkten.
Buzzer is een poosje erg stil geweest, maar komt nu met een aanbod van een doos produkten die je tegen een (geringe) betaling nu mag gaan proberen.
The Insider heeft weer vaak dure produkten die je mag testen en na afloop van de test wel terug mag sturen of met een flinke korting mag houden. Dan gaat het wel vaak over A-merkprodukten, dus met korting is het ook nog een aanzienlijk bedrag. Voorbeelden zijn een Philips wakeup klok of een stoomstrijktoestand.
Maar af en toe is het ook gewoon gratis uitproberen.
Nu heb ik bijvoorbeeld een doos met potten Maggi stoofmixen voor rundvlees en hamlappen. De bedoeling is dat je er van allebei eentje zelf test en de rest in je kennissenkring uitdeelt en daarover ook weer reakties krijgt, verslagjes maakt en zo het artikel bekender maakt. 
Voor een nieuwe campagne voor kattenbrokjes van Purina one heb ik  ook gereageerd en  dan is het weer afwachten of je die ook mag doen. Ze hebben een bepaald aantal testers nodig en val je daar buiten dan gaat het over.
Valt het niet binnen mijn interesse dan reageer ik niet. 
Ik zat wel in tweespalt toen ik de aanbieding van de stoofmixen las. Ik vind het leuk om nieuwe produkten gratis uit te proberen en heb in het verleden best leuke produkten getest, maar aan de andere kant probeer ik de kant en klaar potten en zakjes te mijden. Maar na lange tijd weer eens iets gratis te kunnen proberen won in dit geval.
Ik vind het ook gewoon leuk om produkten die nog niet op de markt zijn uit te testen en mijn mening te kunnen geven. 
ik wik en weeg af en toe, maar ga soms voor het gratis uitproberen.  

1 opmerking:

  1. Ik heb de tandenbortsel gebuzzed.Ik vond hem zo goed bevallen, dat ik er nog twee heb besteld voor mijn moeder en dochter. Ik heb me ook ingeschreven voor de doos artikelen, die je mag uitproberen. Ik ben benieuwd of dit ook gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen

Consuminderreacties graag!