zondag 4 december 2011

31. Minimalisme en bloggen met handicap

Hoi lezers,

Nog even een leuk artikel delen dat ik net binnen kreeg http://www.destandaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=3O3J2SA9 
Stoppen met shoppen, herkenbaar.
Ooit was ik ook zo'n shopper, op zaterdag de stad in willen met kleine kinderen, vreselijk achteraf. En met meer rommel weer thuis komen, want de kinderen wilden altijd wel wat. Zodra ze dat hadden wilden ze weer zo snel mogelijk naar huis.

Ik merk dat de functie van de leeslijst niet helemaal goed werkt. Mijn lijstje blijft op zes steken, terwijl ik me bij veel meer bloggers had aangesloten. En dan zie ik ook niet of er iets nieuws geschreven is.
Dat is heel vervelend. Beppy, mijn 'oude'  vriendin is ook weggevallen uit mijn lijst, terwijl zij me eigenlijk hierheen binnen gepraat heeft.
Het schijnt een euvel te zijn dat al langer bestaat en meer mensen hebben er last van, las ik bij de problemenhelpdesk. Heel af en toe verschijnen ineens wel alle bloggers in beeld, maar even later zijn ze weer weg.
Ook al voer ik ze stuk voor stuk nog eens in via de url toevoegen en even later zijn ze weer verdwenen.
Nu probeer ik iedereen weer te vinden om zelf maar bij mijn eigen favoriete consuminderblogslijstje op mijn  eigen computer bij  te plakken, zodat ik iedereen die ik interessant vind nog een beetje kan volgen.

Vanavond een heerlijk 1 pans-rijsthapje gemaakt, helaas met een zeer scherp mes werkend en prompt eerst in een vinger geprikt en vervolgens een klein kapje vel van mijn duim gesneden en natuurlijk geen pleister in huis. Toch maar beter aan mijn snijtechnieken werken, ik zie het koks honderd keer voordoen, met kromme vingers snijden. Normaal werk ik met mijn gewone wat botte goedkope schil- en keukenmesjes, maar afgelopen jaar had ik als kerstcadeau van mijn werk een messenblok gekozen en nu had ik daar eens een mes uit gekozen en die was wel heel erg scherp ineens.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Consuminderreacties graag!