donderdag 2 augustus 2012

100. Consuminderen door maar ongewild even stil

Er waren even internetperikelen hier.
Mijn eigen provider deed niks meer en ik kon via zoons provider nog wel internetten, omdat hij gewoon vergeten was op te zeggen. Maar dat ging mij toch ook weer aan mijn consuminderhart, dus die ook opgezegd en die ging weer ruim een week te vroeg op zwart. 
Per 1 augustus kwam de nieuw aangevraagde aansluiting wel ter beschikking en die werkt in ieder geval wel nu.
Maar ik heb de afgelopen tijd wel nuttig gebruikt.
Mijn keuken is nu ten goede veranderd. Ik heb mijn keukenwerkblad met hulp van jongste zoon kunnen ophalen en hij zit erin.
Voor mijn verjaardag had ik een tafelmodel koelkast van mijn vader gekregen en een vrieskastje heb ik ook kunnen halen.
Nu kan ik weer heerlijk uit de voeten en ik kook ook weer een stuk lekkerder. Dan krijg je er ook gewoon meer lol in. 
Ik heb wel een dikke week moeten limbodansen, toen het blad aan de muur was gemaakt en de grote koelkast/vriezer nog niet uitkon omdat de nieuwe vriezer toch een slag kleiner was en ik de oude nog niet gelijk eruit kon gooien. Eerst moest die leger worden en afgelopen weekend konden we eindelijk de stekker eruit trekken.  En nu kan ik gewoon rechtop de keuken weer inlopen. Voor die tijd stond de oude koelkast voor mijn gasfornuis, dus was ik aan alle kanten aan het improviseren. Het keukenwerkblad zit op 1,20 en daaronder moest ik iedere keer door kruipen als ik de keuken in en uit wilde.
Maar des te meer geniet je nu het wel uiteindelijk naar wens geworden is. Ik kan nu hakken en snijden naar lieve lust, heb veel mee ruimte gevonden en dat werkt gewoon erg lekker.



1 opmerking:

  1. Fijn dat je weer een stapje gezet hebt.
    Leuk als er dan weer iets af is hè?

    BeantwoordenVerwijderen

Consuminderreacties graag!