zondag 11 augustus 2013

122. Weer om naar minder om juist meer te kunnen

Ik zie dat ik wel heel lang stil ben geweest.
Er gebeurde gewoon erg veel om me heen, werk slokte me ook op en prive was er ook het één en ander te doen. Ik las wel mee met tussenpozen, heb mijn jongste zoon geholpen met verhuizen en de jongste dochter en haar partner zijn in België zijn ook naar een ander huis verhuist, kreeg onverwacht nog een midweekje vakantie aangeboden en daar ben ik dus net weer van terug.
Gezellig met mijn middelste dochter, man en kleinzoon naar een landal greenpark bij Apeldoorn. En ook daar weer genoten. Op mijn verzoek zijn we een dag naar het openlucht museum geweest in Arnhem.

De plaggenhut laat je wel weer eens nadenken over een simpeler leven. 
Uiteraard ben ik ook een paar dagen naar mijn jongste dochter geweest om haar "nieuwe"huis te zien. Ik ben jarig geweest en werd 60, dus dit keer maar weer eens gevierd en bijna alle kinderen met aanhang en kleinkinderen waren er.  

Er was weer Castle Fest in Lisse en daar ging ik traditioneel op zaterdag naar toe. Dat is mijn jaarlijks uitje dat ik niet wil missen als het even kan. 


Een feest om naar uit te kijken, jong en oud loopt er vaak schitterend verkleed rond en er zijn allerlei stijlen te zien, oud of modern, gothic, sprookjes, geschiedenis, fantasy, steampunk, enz. Ik geniet altijd van de goede sfeer daar, niemand kijkt gek op en er is gewoon respect voor iemand die er veel werk van heeft gemaakt. 
Als laatste dus nog een onverwachte korte vakantie op Rabbit Hill met de jongste kleinzoon en die was natuurlijk ook om op de eten. 







2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vakantie heb jij gehad zeg :-) Je hebt ook echt je hart op kunnen halen aan je kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je hier weer terug bent.
    Louisa

    BeantwoordenVerwijderen

Consuminderreacties graag!